Skip to content
Meer leads en sales genereren

Conversie optimalisatie

Een hogere conversie is waar we bij Increase voor leven. We willen altijd meer. Uit iedere website, uit iedere campagne. Een website kan mooi zijn en goed vindbaar, maar als het conversiepercentage laag is zijn wij niet tevreden. Wij verdiepen ons altijd volledig in jouw klant zodat we begrijpen wat zij zoeken. Door ze te begrijpen kunnen we ze bedienen.

A/B tests

Om conversie te kunnen optimaliseren is significante data noodzakelijk. Onze specialisten sturen altijd op data omdat cijfers niet liegen. Op basis van data werken wij A/B tests met meerdere varianten uit. Dit doen we altijd volgens een duidelijk testplan zodat duidelijk is wat getest wordt en in welke periode. Zo zullen cijfers nooit vertroebelen en werken we toe naar hogere conversiepercentages. Increase is Hotjar Founding Member en VWO Certified Partner en heeft dus veel ervaringen met het opstarten van A/B tests, polls en andere tools.

vwo-cert
founding-member

Wireframes

Voordat we een nieuwe website ontwerpen of een A/B test opstarten beginnen we met wireframes. Schematische weergaven van de functionaliteit van een pagina. De perfecte manier om je in de websitebezoeker te verdiepen en te bedenken wat hij/zij wil vinden. Ook voor mobile maken we wireframes, want een mobiele bezoeker is anders dan desktop bezoeker.

Wij worden regelmatig ingeschakeld door een klant of websitebouwer om mee te denken qua conversie. Door slim wireframes te ontwikkelen hoeven we niet altijd complete designs te maken maar kunnen we pragmatisch werken aan hogere conversie.