Increase Blog
Onze visie, nieuws, tips & tricks en natuurlijk alles over Increase zelf!
Onze visie, nieuws, tips & tricks en natuurlijk alles over Increase zelf!
Het zijn uitdagende tijden voor ondernemers en bedrijven. De coronacrisis geeft veel bedreigingen. Dit gaat in ieder geval op korte termijn voor iedereen een grote impact hebben. Onzekerheid bij bedrijven en consumenten zorgt altijd voor een terugval in investeringen en aankopen. Dit betekent dus mogelijk ook een daling in omzet, wat vaak ook een daling…
In 2019 lekte een interne memo van Amazon uit waarin stond dat de webwinkel uit gaat breiden naar Nederland. In januari 2020 kondigt Amazon ook officieel aan dat het aanbod op amazon.nl wordt uitgebreid naar miljoenen producten. Afgaande op buitenlandse markten, zoals de VS, UK en Duitsland, zal Amazon snel een belangrijke positie innemen in…
Met het gebruik van Ad Customizers is het handmatig toevoegen van een actie aan de adcopy verleden tijd. Door één van de koppen in jouw adcopy dynamisch te maken, maak je jouw advertentie uniek voor de gebruiker. Aan de hand van parameters, zoals het apparaat, de zoekopdracht of de locatie van de gebruiker, bepaalt Google…
Zusterbedrijf Slimster is de eerste winnaar van een Friends of Search Award in de categorie ‘Best SEO’. De prijs werd uitgereikt tijdens het jaarlijkse Friends of Search-congres in Amsterdam. Door een internationale vakjury is Slimster uitgeroepen tot winnaar. In 2018 hebben beide bedrijven samen ook al een Dutch Search Award voor Beste SEO case gewonnen.…
Wist je dat digital PR niet alleen je naamsbekendheid kan verbeteren, maar ook grote invloed heeft op de autoriteit en het linkprofiel van je website? In dit artikel leggen wij je meer uit over online PR en de processen die tot een nieuwswaardig artikel leiden. Wat is digital PR? Digital PR is een vorm van…
Na 6 jaar hard werken aan mooie projecten is het tijd voor de volgende stap. We laten iets achter, maar belangrijker en leuker, we starten iets nieuws! Een nieuwe naam, een nieuw kantoor en een nieuwe uitstraling. Maar is het echt iets nieuws? Eigenlijk blijven we doen wat we al jaren doen voor onze klanten:
Keihard werken aan het verbeteren van vindbaarheid, campagnes en conversie.
Oké, sluit popup