Skip to content
Customer Journey personalisatie Dutch Search Awards

Datatrics Partner

Increase is gecertificeerd Datatrics Partner. Met het Customer Management Platform (CMP) optimaliseren we conversie en zorgen we voor meer resultaat.

Dankzij Datatrics kunnen we meerdere databronnen combineren en uitgebreide klantprofielen opbouwen. Daarmee personaliseren we de Customer Journey tot in detail, voor de beste online ervaring. We communiceren gericht richting doelgroepen, met relevante productaanbevelingen en gepersonaliseerde aanbiedingen

Online persuasion

Datatrics stelt ons in staat om onderscheid te maken tussen belangrijke klanttypes:

  • Rationeel
  • Doelbewust
  • Prijsbewust

We stemmen de online persuasion af op het klanttype en presenteren boodschappen die perfect passen bij de juiste fase van de Customer Journey. Het resultaat is een persoonlijke benadering die de basis legt voor meer online omzet door hogere conversie.

Met Datatrics kunnen we testen, personaliseren, optimaliseren en evalueren. Op die manier werken we doorlopend aan hogere conversie binnen een 360-graden digital marketingstrategie. Bovendien is Datatrics beschikbaar voor online boodschappen, nieuwsbrieven en diverse advertising-kanalen. Netjes in de eigen huisstijl, voor maximale overtuigingskracht.

Tip: exit-intent, abandoned cart pop-ups of andere acties communiceren? Dat kan los van de fase in de Customer Journey voor maximale zichtbaarheid en effectiviteit.

Planmatig en wekelijks optimaliseren

Datatrics stelt ons in staat om planmatig en wekelijks te optimaliseren. Data-gedreven en toegespitst op een geoptimaliseerde Customer Journey voor maximale conversie en online omzet.

Bij Increase zijn we jouw specialist in A/B-tests vanuit een vast framework om doorlopend boodschappen te testen die de conversie verhogen. We optimaliseren wekelijks, zodat we steeds het optimale rendement uit jouw investeringen halen.

Enthousiast over gepersonaliseerde Customer Journeys en planmatige conversie-optimalisatie? Ontdek welke online omzet je nog laat liggen en hoe wij je daarbij kunnen nemen. Neem contact op, we horen graag van je.