Klanten beoordelen ons met een 8,9 /10

Squeezely Partner

Om onze klanten naar een hoger niveau te tillen binnen hun e-commerce en/of digitale marketing strategie, werkt Increase met Squeezely. Een customer data platform (CDP) waarbij we zelf de controle hebben met welke data er gebruikt wordt. Door een CDP centraal te stellen in onze aanpak realiseren we gepersonaliseerde marketing.

Squeezely-partxtech
squeezely_kleur

Increase is partner van Squeezely, zodat we zelf de controle hebben over welke data we gebruiken om te personaliseren.

360-graden klantprofiel

Een klantprofiel bestaat uit allerlei informatie vanuit verschillende databronnen over de klant die wordt samengevoegd tot één profiel. Binnen Squeezely koppelen we marketingkanalen, zoals Google Ads en Facebook, maar ook eigen bronnen als e-mailpakket, CRM of webshop gegevens om zoveel mogelijk gegevens te verzamelen. Door het aggregeren van de data worden 360-graden klantprofielen gerealiseerd. Op alle data kunnen we vervolgens doelgroepen bouwen die als basis dienen voor het personaliseren.

Use cases

Personalisatie en synergie tussen kanalen zijn de heilige graal van online marketing. Een aantal use cases zijn gedefinieerd in Squeezely waarmee snel de eerste stappen naar synergie en personalisatie gezet kunnen worden:

Fase

Use cases

Recognize Profielen herkennen 
E-mailadressen werven van deze profielen
Profielen verrijken 
Content afstemmen
Recommend                                  Items you may like
Recommended for you
Remind Website reminder
Maak betaling af
Verlaten website journey
Verlaten winkelwagen journey
Verbeterde retargeting o.b.v. audiences
Persuade Overtuigen met content in een overlay
Overtuigen met embedded content
Propose Aanvullende producten in winkelwagen voor upsell
Follow up journey via e-mail of advertising

Flows bouwen

Alle mogelijkheden, zoals aanbevelingen, triggers naar externe kanalen en push meldingen komen samen in zelfgemaakte flows. De Journey Builder binnen Squeezely biedt talloze mogelijkheden voor het maken van flows op maat voor onze klanten. Voor e-mail is de koppeling met een goed eigen Email Service Provider (ESP) cruciaal, zodat de koppeling met e-mail eenvoudig is gemaakt.

Website personalisatie

In Squeezely zit het breedst mogelijke scala aan personalisatietools. Hiermee zorgen we dat je website zich aanpast aan iedere individuele bezoeker, afhankelijk van voorkeuren, aankoopfase of vele andere criteria. Het ligt voor de hand om alles wat je implementeert te A/B testen. Door de koppeling met externe bronnen kunnen we personalisatie zelfs real-time aanbieden. Denk aan mogelijkheden als het tonen van actuele voorraad.

Wat kan Increase voor jou betekenen?

Squeezely stelt ons in staat om planmatig en wekelijks te optimaliseren. Data-gedreven en toegespitst op een geoptimaliseerde customer journey voor maximale conversie en online omzet.

Bij Increase zijn we jouw specialist in A/B-tests vanuit een vast framework om doorlopend boodschappen te testen die de conversie verhogen. We optimaliseren wekelijks, zodat we steeds het optimale rendement uit jouw investeringen halen.

Ook aan de slag met professionele personalisatie?

Ontdek welke online omzet je nog laat liggen en hoe wij je kunnen helpen je conversie te verhogen met Squeezely.