Skip to content
Feed beheer en optimalisatie Dutch Search Awards

Channable

Feedmanagement, maar dan beter. Met Channable optimaliseren we feeds, als belangrijk onderdeel van digital advertising. Om eenvoudig te adverteren voor jouw producten via de belangrijkste advertentiekanalen.

Altijd up-to-date

Met Channable beheren we feeds. Vanuit een directe koppeling met de webshop of bronfeed. Ideaal om de voorraadinformatie up-to-date te houden, producten in te laden en output per specifiek kanaal te genereren.

Natuurlijk houden we rekening met de specificaties per advertentiekanaal. We gebruiken Channable voor optimale outfit, bijvoorbeeld voor Google Shopping, Facebook, Marktplaats en Bol.com.

Optimalisatie met aandacht

In Channable optimaliseren we met aandacht. We stellen per feed regels op voor aanpassingen aan de output. Op die manier garanderen we de meest effectieve titels, beschrijvingen en bijvoorbeeld afbeeldingen.

Benieuwd naar de mogelijkheden? We optimaliseren met aandacht voor bijvoorbeeld:

  • Google Shopping – De uitgebreide producttitel maakt het makkelijker om zoektermen aan het product te koppelen.
  • Remarketing met display-banners – Een kleinere titel past beter bij de advertentie, voor een betere conversie.
  • Dynamic Retargeting – Via Channable kunnen we eenvoudig voor alle kanalen de juiste feed maken en optimalisseren. Denk hierbij aan social kanalen als Facebook en Instagram, maar ook programmatic display via Adform.
  • Marketplaces – We kunnen snel en goed het gewenste productaanbod ontsluiten op marketplaces zoals Bol.com

Channable Partner

Increase is gecertificeerd Channable-partner. Dankzij regelmatige trainingen en workshops zijn onze specialisten perfect op de hoogte van technische mogelijkheden en actuele inzichten. Bovendien nodigt Channable ons uit voor hun events, waardoor we de lijnen kort kunnen houden.

Jouw feedmanagement verbeteren voor betere resultaten in Google Shopping, op Facebook, Bol.com en andere platforms? Neem contact op, dan vertellen we je graag meer.