Digital out of Home Advertising

Met Digital out of Home spreek je jouw doelgroep buitenshuis aan. Met onze expertise zorgen we ervoor dat jouw digitale advertenties zichtbaar zijn voor passanten op openbare plekken en een groot bereik creëren.

DV360-partxtech

Effectief Digital out of Home inzetten

Om een Digital out of Home campagne zo effectief mogelijk in te zetten, nemen we graag de tijd om met jou het gesprek aan te gaan. Samen bepalen we de communicatie op de advertentie en kiezen we de juiste doelgroep. Deze doelgroep targeten we op basis van factoren zoals tijdstip, locatie, evenement of weersomstandigheden. Aan de hand van verzamelde data over de doelgroep, bieden we een gericht advies over hoe we de campagne het beste kunnen inzetten en welke middelen daarvoor nodig zijn. Ons doel is ervoor te zorgen dat jouw boodschap aanslaat bij de juiste doelgroep en om het vooraf gestelde target te behalen.

DooH-advertising-petplan

Wat is Digital out of Home?

DooH is de digitale variant van offline marketing. Door Programmatic plaatsingen op digitale schermen in te kopen door het hele land, verspreiden we jouw boodschap optimaal. Aanpassingen nodig in de advertentie? Deze kunnen we eenvoudig online doorvoeren op één centrale plek, waardoor de nieuwe boodschap direct zichtbaar is op alle digitale schermen.

Voordelen van DooH

Zet Digital out of Home in tijdens de awareness-fase om snel zichtbaar te zijn bij een groot publiek. Andere voordelen zijn:

  • Gerichte doelgroep targeting op A-locaties
  • Mogelijkheid om verschillende uitingen en call-to-actions te rouleren
  • Directe inkoop op basis van programmatic advertising
  • Inzet van effectieve, dynamische en/of geanimeerde beelden
  • Eenvoudig advertenties A/B-testen
  • Snel awareness creëren bij de doelgroep

Hoe werkt Digital out of Home advertising?

Bij het inzetten van DooH advertising, bepalen we eerst welke doelstelling we willen behalen. Vervolgens maken we een campagneplanning waarin het advertentiemateriaal en het budget worden besproken. Samen bepalen we op welke dagen en tijdstippen we het materiaal willen tonen en welke factoren van buitenaf de campagne kunnen beïnvloeden, zoals het weer. Zo is het voor onze klant AGU bijvoorbeeld interessant om rekening te houden met het weer, omdat sommige campagnes bij regen meer onder de aandacht mogen komen. Dat betekent dat we dus ook kunnen inspelen op actualiteiten.

Door een realtime biedstrategie, is het mogelijk om op het laatste moment nog een campagne op te zetten. Het is door de biedstrategie namelijk niet nodig om advertentieruimte in te kopen.

Digital out of Home kunnen wij inzetten vanaf een minimaal budget van €1.000.

Wij doen alles voor het allerbeste resultaat

De advertising specialisten van Increase gaan altijd voor het maximaal haalbare resultaat. Met Digital out of Home advertising verleggen wij niet alleen onze grenzen, maar ook die van jouw marketing. Dit is opnieuw een kans die wij niet aan ons voorbij laten gaan om een nog beter resultaat te behalen voor jou.

advertising-uitleg