Loes srgb Loes Sluis
Head of Customer Performance

Increase zet zich in voor Kinderhulp

Eigenlijk doen we dit al jaren, sinds 2015 ondersteunt Increase bij de online marketing werkzaamheden voor Kinderhulp. Dit jaar doen we een stap extra. Actie Pepernoot is één van de bekendste campagnes van Kinderhulp. Hierin zetten zij zich in voor kinderen die in armoede opgroeien en tóch een cadeautje krijgen op pakjesavond, want voor 1 op de 12 kinderen is dit helemaal niet zo vanzelfsprekend.

Samen met zusterbedrijf Slimster willen wij voor Kinderhulp een mooi bedrag binnenhalen voor Actie Pepernoot. Naast dat wij met het team Sinterklaas vieren, dragen we zo ook bij aan een mooie pakjesavond en het totaal doel van 80.000 kinderen dit jaar.

Wil jij met jouw team ook bijdragen aan het doel van Kinderhulp? Bijdragen kan al vanaf € 5!

Ondersteuning Nationaal Fonds Kinderhulp

Increase ondersteunt Nationaal Fonds Kinderhulp al jaren met campagnes via Facebook, LinkedIn en Google Grants via Google Ads. De afgelopen jaren hebben we dit uitgebreid met Instagram, LinkedIn, YouTube, Display via GDN en AdForm.

Samen met onze partners van de Brand Media Optimizer zorgen we dat we de juiste inzichten hebben in de trends van voorgaande jaren. Hierin is vooral de mediadruk en de impact op de mediagedragingen van belang. Zo kunnen we de kanalen perfect op elkaar afstemmen en goed adviseren over budget / crossmediale inzet.

Lees onze andere blogs

Wil je meer lezen over of jij als charitatieve instelling in aanmerking komt voor Google Grants? Ga dan naar het blog.