Marieke_2023 srgb Marieke Boom
E-mail Marketing Specialist

Kennissessie 23 mei: Internationaal Groeien

Waarom je erbij moet zijn

Het uitbreiden naar internationale markten wordt binnen bedrijven en organisaties tegenwoordig steeds belangrijker. In de huidige economie is internationaal groeien een belangrijk doel voor veel bedrijven. Een kennissessie over dit onderwerp kan waardevolle inzichten bieden over hoe bedrijven slimme marketing kunnen inzetten om hun doelen te bereiken.

Er zijn veel factoren waar je aan moet denken bij het opzetten van een sterke strategie voor internationalisering. Lokaliseer je campagnes, maak gebruik van data en blijf je campagnes opschalen. Increase biedt hulp bij deze grote, maar belangrijke stap. Kom op 23 mei naar onze kennissessie en laat je informeren!

Tijdens onze kennissessie nemen wij en onze andere sprekers, Jeroen de Kok, Agency Development Manager bij Google, en Thomas van Rooijen, Managing partner bij FRMWRK, je dieper mee in wat er precies nodig is om deze internationale groei te gaan realiseren. Alle onderwerpen worden uitgelegd aan de hand van voorbeelden en best practices.

Hoe Google optreed als partner voor snelle internationale groei

Jeroen de Kok

Google biedt verschillende hulpmiddelen en diensten aan om jouw bedrijf te helpen bij internationale groei, en je te ondersteunen bij het betreden van nieuwe markten over de hele wereld. Hoe zij dit precies uitvoeren? Dit hoor je op 23 mei.

jeroen-de-kok
Snelle internationale groei via schaalbare performance marketing

Martijn van Dijk

Martijn neemt je mee in de aanpak voor internationale groei via performance marketing. Hierbij komen cases aan bod van onze klanten AGU, CROP en Wallgroup. Mooie inzichten die iedereen toe kan passen. De aanpak is gefocust op een schaalbare structuur, waarbij op basis van de juiste KPI’s snel internationaal kan worden uitgebreid.

Met Wallgroup samen heeft Increase een award gewonnen voor Beste Internationale Campagne bij de Dutch Search Awards.

Martijn
Solide techstack als fundering voor internationalisering

Thomas van Rooijen

Thomas werkt als managing partner met veel enthousiasme bij FRMWRK. Hij komt je vertellen over het belang van een solide techstack. Dit is belangrijk voor internationalisering omdat het de basis vormt voor de ontwikkeling en uitvoering van een webapplicatie of softwaretoepassing die geschikt is voor een internationaal publiek.

frmwrk-portretten-20230309-rotterdam-416

Kennissessie Internationaal groeien

Bij Increase is ontwikkeling erg belangrijk. De nieuwe aspecten uit het marketingvak en de kennis die wij hiervan opdoen delen wij graag met zoveel mogelijk mensen. Wij dragen met liefde mee aan jouw succes. Daarom organiseren wij op 23 mei wederom een kennissessie, waar we jou hopen te verrassen met tips en inzichten rondom internationale marketing.

We gaan het hebben over trucs en technieken om jouw marketingstrategieën aan te passen aan verschillende culturen en regio’s, en hoe jouw bedrijf dit toepast voor wereldwijde groei en succes. Verschillende experts komen hun verhaal met je delen en met een paar succescases hopen wij je ideeën mee te kunnen geven die jij direct zelf in kan gaan zetten. Zo bouwen wij geheel vrijblijvend mee aan een stukje van jouw internationale overstap.

Een tipje van de sluier

Performance marketing is een vorm van digitale marketing die een grote, onmisbare rol speelt bij het internationaal laten groeien van jouw bedrijf. Data is hierbij key. Meet de prestaties van je campagnes, per land en per cultuur. Optimaliseer en verbeter op basis van opgehaalde data uit verschillende landen en speel slim in op de hoogst haalbare ROI. Stel meetbare doelen en KPI’s voor een internationale marketingstrategie. Zet je marketingbudget efficiënt in en bedrijf de internationale markt alsof je er al jaren mee bezig bent.

Lokalisatie van je marketingactiviteiten is essentieel voor succes in het buitenland. Dit betekent dat je je marketingmateriaal moet aanpassen aan de lokale taal, cultuur en normen. Dit vergroot de kans dat je doelgroep je begrijpt en zich verbonden voelt met je merk. Onmogelijk misbare informatie om internationale groei te kunnen behalen.

Kom je ook?

Krijg op 23 mei de meest waardevolle inzichten voor jouw bedrijf of organisatie, die gegarandeerd van pas komen. Neem je nieuwe kennis, inzichten en inspiratie mee en pas ze toe op jouw marketingstrategie. Stel na de sessie een actieplan op samen met ons of je collega’s en start meteen met het gebruiken van de opgedane kennis. Implementeer de geleerde stof en maximaliseer de waarde van de kennissessie zodat jij jouw bedrijf verder kan ontwikkelen. 

Meld je dus meteen aan voor de kennissessie en wij verwelkomen je bij ons op kantoor! Een mooie middag vol inspiratie en netwerken met professionals in het vakgebied. Dat wil je niet missen!

Meld je aan!

Vergaar kennis over het internationaal laten groeien van je bedrijf en leer hoe jij dit het beste toe kan passen.

CMA_DSC03975